Nuffnang

Thursday, April 1, 2010

Memey Dilamar Norman Hakim














Jom kita baca kisah sal Memey & Norman Hakim. Mengikut sumber dorang ni dah kawen senyap2 kat Thailand. Tak taw betul ke tak kan? Korang rasa betol tak? Kalau betol pun apa salahnya kan.Norman pun bukan milik orang sekarang. Memey pun single lagi. Dan yang paling latest, hubungan cinta mereka semakin mekar berbunga2 gitu dan difahamkan mereka sedang merancang untuk berkahwin pada masa terdekat.

Jom baca pengakuan Memey & Norman kat bawah ni k.

“Hubungan kami berdua semakin baik. Kebelakangan ini kami banyak cakap pasal masa depan perhubungan. Abang Norman sendiri 'hint' tahun depan macam tu. Saya tak nak cakap apa-apa, takut tak jadi. Saya tak ambil perkara ini serius sangat. Kalau jodoh tu sampai tak kira tahun depan, tahun ini ke, tak kisah.
"Saya terlalu muda. Banyak lagi saya kena fikir. Bukan tak nak fikir pasal perhubungan, tapi saya mahu fikir tanggungjawab sebagai anak dulu. Baru fikir tanggungjawab sebagai isteri.

“Kalau difikirkan, terlalu awal umur 22. Perjalanan saya masih jauh lagi. Bila saya dah buat keputusan untuk kahwin, saya kena fikir seratus kali dah bersedia ke untuk kahwin. Pada saya biar masa yang menentukan. Buat masa ini, masing-masing ada hala tuju masing-masing.”

Tambah Memey lagi, baik keluarganya mahupun keluarga Norman tidak pernah memaksa mereka untuk berkahwin semata-mata untuk menutup kontroversi yang melanda.

“Keluarga saya, Alhamdulillah, mereka faham. Mereka bersikap optimis. Mereka tak suruh atau paksa saya untuk kahwin. Mereka sangat memahami saya. Keluarga abang Norman ada juga suruh kami kahwin.

“Tak ada istilah mendesak atau terdesak untuk berkahwin. Kami hanya duduk berbincang pasal masa depan. Dia faham keadaan saya macam mana. Dia pun perlu selesaikan masalah dia, masalah anak. Kalau boleh semoga jodoh kami akan dipermudahkan.”

Bagaimana hubungannya dengan bekas isteri Norman. Al-maklumlah, Memey pun dah mesra dengan anak-anak Abby. Dengan Abby pula macam mana?

“Sampai sekarang macam biasa je. Tak ada berhubung atau berjumpa untuk marah-marah. Terserempak banyak kali. Tapi masing-masing buat hal masing-masing. Belum lagi bersua muka betul-betul. Saya sentiasa mengharapkan ada ruang untuk kami berdua.”

Hah! agak2 korang camner tuh?? macam nak kawen jerk kan.elok la tuh benda baek jangan tangguh2 kan.

Kepada Norman & Memey,cepat2 la dirikan masjid tuh, kang lama2 makin banyak gosip tak elok timbul

1 comments:

aida said...

wekkkkk benci memey ngan norman...

padanla kalau diorang kawen...

arap2 kekal la ye...

Post a Comment