Nuffnang

Friday, April 30, 2010

Adamaya Lagi!!


Siapa yang mengikuti slot akasia adamaya?? Mesti korang taw macam mana jalan cerita adamaya sekarang kan??Uolls puas hati tak dengan apa yang maya buat terhadap adam? Keciankan adam.

Bagi yang miss episod khamis yang lalu, maya sudah pandai curang dengan adam dengan menjalinkan kembali hubungan dengan kekasih lamanya iaitu Dani.

Malah Maya sudah pandai meninggikan suara dengan Amani dan marah-marah dengan Adam. Kalau tak silap hari tue mereka dua gaduh. Bertuah kan dapat suami macam Adam yang tak cepat melenting walaupun nampak keburukan yang Maya lakukan. Yer la kita semua tahu time tue, Adam nampak dengan mata kepalanya sendiri bahawa Maya keluar dengan Dani. Siap pimpin tangan lagi.

Jelas sekali di situ Maya membohongi suaminya semata- mata nak keluar dengan Si Dani bedebah tue dengan alasan nak jumpa klien. Nengok-nengok keluar jumpa klien si Dani. Uolls rasa Dani tue gila otak ke ape kan sampai sanggup terkejar- kejar bini orang.

Apa- apapun tak sabar nak tunggu episod seterusnya Isnin ni. Harap- harap mereka dua dah berbaik semula. Suka tengok muka cute Amani dalam cita tue.

Jom sama-sama tonton cerita adamaya kat

p/s Slot Akasia Adamaya Besttttttttttttttttttt

1 comments:

KE said...

download adamaya kat SINI

Post a Comment