Nuffnang

Wednesday, April 7, 2010

Fasha Sanda di "Boo" di ABPH
























Baru-baru ini kita masih terkenang lagi kisah kemenangan Dato' Siti Nurhaliza yang meraih Bintang Paling Popular walaupun beliau menyatakan bahawa tahun ini merupakan tahun terakhir beliau berada di industri ini. Akan tetapi, kita secara kebetulan satu insiden "boo" daripada penonton sebaik sahaja nama Fasha Sanda dan Mawi diumukan sebagai finalis di dalam kategori masing-masing. Mesti korang dengar gak kan kepada yang menonton Anugerah tersebut. Bukannya segelintir, tetapi majoriti penonton yang membanjiri Arena of Stars malam tersebut telah melaungkan ketidakpuasan mereka terhadap kedua-dua artis kontroversi ini.Kenapa???Jom Baca kisah selanjutnya.

Jika korang memang mengikuti perkembangan dunia seni Fasha, mesti korang boleh jangkakan apa sebenar yang peminat tidak puas hati kan. Bermula dari insiden Fasha bertindak biadap dengan wartawan, dan diikuti lagi kisah keretakan rumah tangga Nora Danish yang mengatakan Fasha merupakan orang ketiga yang menyebabkan keretakan rumah tangga Nora Danish sehinggakan Nora Danish membawa status janda semasa mengandung anak pertama.

Akan tetapi, Fasha seolah-olah ingin membuka lembaran baru apabila meluahkan untuk mengubah semua kehidupannya menjadi yang terbaik. Dia ingin memfokuskan kepada kerjaya dan keluarganya.

"Saya mahu cuba untuk membuat yang terbaik dan perbaiki kesilapan saya. Saya juga manusia biasa yang tidak terlepas daripada kesilapan",(semasa di temuramah oleh GUA)

Tidak lama selepas itu timbul lagi kontroversi di mana Fasha dituduh sebagai punca pergolakan rumah tangga Zamarul Hisyam dengan Diana Rafar kerana sekeping gambar Fasha dengan Zamarul di lokasi penggambaran.(memang tak lekang dengan kontroversi perempuan ni kan)

Akan tetapi yang menjadi persoalan sekarang.Adakah masyarakat akan menerima perubahan terhadap diri Fasha sekarang kerana dia ingin merubah dirinya kepada yang lebih baik.So no More Kontroversi ..Yer la kot!! Tepuk Dada Tanya la Iman!!

(sumber daripada Gua.Com)

5 comments:

joegrimjow said...

boo pon die tetap glamer
haha

wanita mutalib said...

mmg tak suka diorang..

opssss... :)


salam singgah :)

ardinihumaira said...

nak booo gak dia.. huhu

Misshy Innz said...

tak suke fasha.
mmg ptt kene bOo.
huhu.
;D

Nurul Harun said...

betul2. boo pun dia ttp glamour. tp kesian juga sbnrnya.

Post a Comment